FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania, pozwolą klientom pozyskać wiedzę bez konieczności kontaktowania się z obsługą sklepu. FAQ może zachęcać do zakupów lub odstraszać, w zależności od tego, w jaki sposób udzielane są odpowiedzi. Warto pamiętać o uprzejmym tonie, który pomoże wzbudzić zaufanie u klientów, szczególnie, jeśli nie możesz dać im tego, czego oczekują. Formalny język w tym wypadku się nie sprawdzi, bo FAQ nie jest dokumentem prawnym czy regulaminem, a próbą wsparcia klienta przed dokonaniem zakupu.
Co warto zawrzeć w FAQ?
- Odpowiedzi związane ze sposobem dokonywania zakupów
- Informacje o możliwości pozyskania rabatu i jak go dodać do zakupów
- Informacje o tym, jak dokonywać zwrotu krok po korku
- Informacje o bezpieczeństwie zakupów, np. w przypadku delikatnych przedmiotów warto dodać opis sposobu pakowania produktu, aby zapewnić klienta, że produkt dotrze do niego w całości
- Informacje o terminie realizacji nietypowych zamówień, np. jeśli sprzedajesz produkty hand made, opisz ile czasu i dlaczego tyle zajmuje Ci realizacja zlecenia
Powyższa informacja pochodzi ze strony Widoczni.com