Dostawa i płatność

Zaproponowanie klientowi różnych rozwiązań, co do formy dostawy może wpłynąć na jego decyzję dotyczącą wyboru internetowego sprzedawcy. Warto pamiętać, że każdy klient ma inne preferencje i potrzeby w zakresie dostawy towaru oraz sposobu płatności.

Duża część klientów woli otrzymać swoje zakupy w jak najkrótszym czasie, nie zważając na to, że może się to wiązać z podwyższeniem kosztów przesyłki. Inni wolą zapłacić mniej za wysyłkę towaru i świadomie otrzymać produkt w późniejszym terminie. Podobnie rzecz się ma w odniesieniu do sposobu płatności - różni klienci cenią sobie inne rozwiązania. Ci bardziej otwarci na technologię i szybkość z pewnością postawią na płatności elektroniczne, podczas gdy tradycjonaliści postawią na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.

W sklepie internetowym opartym o Usługę WAPRO B2C/B2B, dzięki integracji z szeroką gamą wiodących operatorów rynkowych, masz możliwość zaoferowania swoim Klientom różnych form dostaw i płatności, obsługiwanych szybko i bezpiecznie.

Płatności

Metody płatności, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:

  • płatność za pobraniem
  • płatność przy odbiorze osobistym
  • przelew tradycyjny
  • płatności elektroniczne:
    • Dotpay
    • PayU Polska
    • PayU Romania
    • Transferuj.pl
    • Przelewy24
    • PayByNet
    • eService
  • PayPal
  • eRaty Santander
Systemy płatności w sklepie internetowym WAPRO B2C/B2B - logotypy systemów

Dostawy

Metody dostawy, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:

  • odbiór osobisty ze wskazaniem punktów odbioru
  • dostawy kurierskie
  • dostawa przez Pocztę Polską lub odbiór w punkcie
  • dostawa przez Paczkomaty InPost
  • dostawa przez Paczkę w Ruchu
  • dostawy własne